Hente og levering av leieprodukter

Henting av leieprodukter 

For å kunne hente ut varer må du fremvise ditt ordrenummer på din ordrebekreftelse du mottok på e-post ved bestilling. Du må kunne oppgi navnet ditt, gyldig legitimasjon før du signerer ut et leieprodukt. For flere detaljer om ditt hentested og åpningstider finner du en oversikt over alle flyplassene på menyen til venstre.

Vi anbefaler deg å være ute i god tid på flyplassen og at du setter deg inn instruksjoner og informasjon du mottok sammen med din ordrebekreftelse, slik at reisen blir så stressfri som mulig! 


Levering av leieprodukter 

Innlevering av varer foregår på samme sted som du hentet de ut. Du er selv ansvarlig for at produktene leveres tilbake i god stand, tørk derfor bort søl og overfladiske flekker, fjern bagasje-tagger og dobbeltsjekk at du har fått med deg alle personlige eiendeler fra eventuelle lommer og rom. Har du leid en Stokke Prampack skal denne rulles pent sammen og båndene strammes. Dersom Prampacken ikke er rullet sammen vil dette noteres ved innlevering og vi vil etterbelaste ditt kort med 50 kr. Tilgrisede produkter etterbelastes 150 kr, i henhold til våre vilkår.

Når du levere inn produktet er det den ansatte ved flyplassen som signerer at dette er mottatt.

Får du bare levert deler av bestillingen/produktet pga forsinkelser eller tap av bagasje må dette meldes til BarnOmbord på e-post info@barnombord.no


Nyttige linker 

Dette gjør du ved skade eller tapte leieprodukter