FAQ

La oss si du er inne i nettbutikken vår.. Leser litt om produktene våre, kanskje du har noen spørsmål om FlyeBaby og Prampack..? Finner det du leter etter, er enig i at dette er supre produkter å ha med på reisen, men har kanskje et par spørsmål rundt innlevering eller hvordan du skal bestille de produktene du ønsker..Fortsett å les her!

 

BarnOmbord har et slagord som heter: “smart og smidig for småfolk”. Det betyr blant annet at vi har smarte produkter for små barn, som gjør reisen mer smidig, enkel og ikke minst barnevennlig. Det betyr også at vi ønsker å gjøre inn- og utlevering samt bestilling like smidig. Derfor har vi forsøkt å gjøre hele denne prosessen så lett som mulig, men det er klart, det kan være mye info, så her kommer en liten liste over de mest stilte spørsmålene vi får fra våre kunder når det gjelder praktisk info.

 

Har dere ledig *produkt* fra i dag/morgen/neste uke etc..?

 

Vår nettbutikk registrerer alle bestillinger automatisk. Det skal ikke være mulig å bestille om det er utleid/utsolgt. Så: legg inn bestilling i vår nettbutikk med de dagene du skal leie, er det utleid vil du få beskjed, i form av en tekstboks som dukker opp, og da er det dessverre ikke mulig å legge inn bestilling. Velkommen tilbake neste gang! :)

 

Jeg skal bare fly én vei, og ikke tur/retur. Er det OK å levere inn et annet sted?

 

Alle våre produkter skal leveres inn på samme flyplass som den hentes ut. På grunn av logistikk og praktiske årsaker, har vi ikke mulighet til å åpne for denne muligheten dessverre. Da går ikke kabalen opp..

 

Jeg vil gjerne kjøpe en Prampack og hente den ut i *morgen* på flyplassen, er det mulig?

 

Vi har noen av våre produkter tilgjengelig for salg fra Gardermoen. (Dette gjelder kun denne flyplassen). Får du lagt inn en bestilling i nettbutikken vår, er det bare å hente ut produktet på samme måte som du gjør når du leier.

 

Jeg ønsker å kjøpe *produkt* hos dere, og jeg ser i nettbutikken at alternativet “hentes ut på OSL Gardermoen” ikke står der. Må den sendes i posten da?

 

Nei ikke alltid. Vi bor såpass nært Gardermoen, at vi enkelt kan legge produkter klart der til deg om det er ønskelig. Send en mail (christina@barnombord.no) så kan vi se om vi kan finne en løsning for deg.

 

Kan jeg fly fra *flyplass A* (Torp feks) , hente ut produkter der når vi drar, men fly hjem igjen til *flyplass B* (Rygge) og likevel levere inn produktene på *flyplass A* (Torp) ?

 

Så lenge produktene blir levert inn på samme flyplass som de ble hentet ut ifra, til den datoen dere skrev når dere la inn bestillingen, spiller det ingen rolle for oss hvordan dere kommer dere dit. Buss/tog/bil.

 

Jeg ser at dere åpner kl.”**”, kan jeg ikke hente/levere utenom disse tidene..?

 

Nei. Vi skulle gjerne vært tilgjengelig hele døgnet rundt, men vi er nødt til å forholde oss til arbeidstidene til våre samarbeidspartnere. Vi vet med sikkerhet at de gjør en meget god jobb i dag, de prøver å strekke seg så langt de har mulighet til, så de tidene som står under praktisk info, er de tidene som gjelder.

 

Jeg skal reise i dag/morgen/kort tid, og har ikke lagt inn bestilling. Kan jeg bare ordne det når jeg kommer “dit” (flyplassen)?

 

Våre samarbeidspartnere har ikke en betalingsterminal knyttet til BarnOmbord. All bestilling og betaling skal gjøres i vår nettbutikk før du henter ut produktene. Ganske greit at det tross alt er Wi-fi og nett-tilgang på de fleste flyplassene i Norge, så det skal gå greit.

 

Vi har leid *produkt* hos dere, vi sa at vi skulle komme tilbake den xx.xx, men så er vi forsinket/glemte å levere tilbake/trøtte barn. Men vi HAR jo leid for “inntil X dager”, så det går vel bra uansett?

 

Om flyet ditt er forsinket, er dette ok. Vi tar ikke ekstra betalt for slike uforutsette hendelser. Gi oss da gjerne beskjed, om mulig, slik at vi kan oppdatere systemet. Men, det betyr ikke at det er åpen retur på dine leieprodukter. Det er den datoen du legger inn ved bestilling som er bindende. Om du for eksempel glemmer å levere produktene tilbake som avtalt, vil du bli belastet ifølge vilkårene. Dette er for at vi skal kunne gjøre det mulig å klargjøre produktet for ny kunde.

 

Vi reiser fra *Bodø* men mellomlander i *Oslo* før vi skal til utlandet, kan vi velge “leie utland” da?

 

Nei. Momsreglene er ganske klare på dette. Det er kun om du skal reise direkte ut av landet at dette fritaket gjelder. Ingen mellomlanding altså. Da velger du “leie innland”.

 

Hvilke flyplasser er dere på?

 

Alle våre flyplasser står skrevet på våre sider under praktisk info. Vi jobber stadig med å komme på enda flere flyplasser, så det er bare å følge med på Facebook siden vår. Der legger vi alltid ut siste nyheter først.

 

Hvem kan jeg ta kontakt med om det er noe annet jeg lurer på?

 

Ta kontakt med oss på mail: christina@barnombord.no . Vi er tilgjengelig på telefon på dagtid man – fre og utenom helligdager, mellom 0900-1600. Telefonnummeret finner dere under “kontakt“.

 

Deres beste tips når man skal reise med små barn?

 

Planlegg reisen. Innse “utfordringer” for deretter å finne gode løsninger som passer for både de store og små turistene.

 

Vi er veldig glade i tilbakemeldingene vi får fra våre kunder, så send oss gjerne en mail, eller legg inn en kommentar på Facebook om du vil dele DIN erfaring med BarnOmbord.

 

Tag gjerne #barnombord på Instgram også, så kan vi få se produktene “live” og ute i “felten”. Lurer på hvor i verden de små turistene deres reiser med produkter fra BarnOmbord. Hadde vært veldig morsomt å sett!

 

Vi ønsker dere alle en herlig tur, og håper dere opplever våre tjenester slik vi ønsker: Smart og smidig for småfolk :-)

 

 

BarnOmbord AS - Org.nr: 997 280 830 MVA - Vilkår

© Alt innhold på denne siden er kopibeskyttet i henhold til norsk lov om opphavsrett